sobota, 13 czerwca 2020

,,Instytut" Stephen King

Nie tak dawno opublikowana powieść Stephena Kinga pt. “Instytut” to jedna z bardziej wciągających książek tego autora jakie miałam przyjemność przeczytać. Moje złe przyzwyczajenie sprawia, że sięgając po Kinga zawsze mam na myśli horror, jednak po ponad sześciuset stronach Instytutu zostałam przekonana, że król nie pisze tylko horrorów.

Instytut jest dłuższą historią, historią niezwykłych dzieci, których umiejętności pozwalają ratować świat. I niezależnie od tego, czy wiedzą o dobrych celach tej placówki - Luke Ellis i jego przyjaciele nie zamierzają pozwolić na eksperymenty i tortury, których doświadczyli w Przedniej Połowie, ani tym bardziej na nieprzewidywalne skutki tych w Tylnej Połowie. Tylko co mogą zrobić, skoro z Instytutu jeszcze nikt nie uciekł?

1 komentarz:

  1. Przymierzam się do przeczytania tej książki. Nie przepadam za literaturą Kinga, ale widziałem dużo pozytywnych opinii na jej temat.
    http://elektryktezczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Małgorzata Oliwia Sobczak - "Szum" i "Szelest"

 Małgorzata Oliwia Sobczak jest autorką wciągających thrillerów, których akcja dzieje się niedaleko: w Trójmieście i w jego regionie. "...